![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen uusi tällä foorumilla, i toivoa löytää apua uuden budjetin pelaamista rig että olen rakentaa. Voisin käyttää joitakin auttaa asettamaan minun FSB oikein ... Nyt on kaikki bios asetukset auto IT kulkee kaikki sileät, mutta ... Jos suoritat diagnoosimenetelmien ne kertoa minulle muistia on 399mhz .. tho se pitäisi olla 800MHz tikkuja. Minulla on ASUS P5Q emolevy, jossa on Intel Q9550 prosessori ja 2x2gb Corsair PC2-6400 800MHz. että FSB ja kerrannaisvaikutus asetukset i havaita kanssa CPU-z r. .. FSB 333 CPU 8.5 RAM 5:6 kuitenkin minun CPU multipier menee 6 automaticly kun jalostaja on tyhjäkäynnilläLuulen sen pitäisi olla: FSB 400 CPU 7 RAM 1:2 tuloksena minun ram 800 ja suoritin vielä 2800. kuitenkin i dont tuntuu niin turvallisia bout nähdä minun kerrannaisvaikutus muuttaa automaticly koko ajan, joten i dont oikeastaan uskalla kirjoittaa arvoja minun bios ... jos minun CPUmultiplier menisi enintään 8,5 at 400MHz se overclock käsittelijän 3400, mikä voisi olla hieman paljon ehkä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Double data rate = 800 / 4 = 400MHz. Niin se käy hyvin. Sammuta SpeedStep päästä eroon kerrannaisvaikutuksia muuttumassa. CPU: n FSB nopeus on ratkaisevaa. Optimaalinen täällä on käydessä 333mhz (x8.5 varten CPU = 2.83ghz) ja 666mhz annetun RAM (nimellisnopeus 333mhz), niin mikä on ongelma? Muuttaminen kaikkensa saada jopa korkeampi RAM nopeus ei anna mitään konkreettisia kuin suorituskykyyn.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|