![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har AMD Dual Core 3800,1 Gb RAM, 800 MHz, OS XP 32, jeg vil gerne opgradere min RAM på 2 GB eller 4 GB, Kan nogen fortælle mig, der er optimal, og vil der være en stor forskel mellem de to muligheder. Jeg bruger min maskine til spil. Eller vil RAM endda blive opdaget? (4 GB) Thanks a lot in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bruge et 64bit OS for over 3 GB.
| |||
| |||
| Citat:
Gå til afgørende websted og se, hvad det anbefaler.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har 4 slots på mit bundkort, der i øjeblikket 1 er besat, grænsen er 4 GB (op til ...) Spørgsmålet er den bedste konfiguration? MB MSI K9N NEO Tak igen |
|
| |||
| |||
| og tak for den afgørende site Mike0001, udseende Jeg vil tilføje, 3 GB og ændre mit OS i 64 bit for at opnå de bedste resultater. Det er alt for nu. |
|
| |||
| |||
| Personligt kører noget over 3 GB ikke vil gøre nogen forskel ydeevne kloge, er du bedre stillet tilføje lige 2GB (3 GB i alt) og ophold 32bit. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| At opgradere, eller undlade at opgradere ..., at det er spørgsmålet | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Ram opgradering | malvizz | CPU, bundkort og RAM | 13 | 14 november 2007 07:54 |
| Skal jeg opgradere ...? | dmdougie | Grafikkort & Monitors | 4 | 18 oktober 2007 06:10 |
| CPU Upgrade | boyler | CPU, bundkort og RAM | 13 | 2 oktober 2007 16:07 |
| Kan du opgradere?? | nsood3 | Windows-operativsystemer | 1 | 1 august 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |