![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen AMD Dual Core 3800,1 Gb RAM 800MHz, OS XP 32, haluaisin päivittää minun RAM 2 Gt tai 4 Gt, Voisiko joku kertoa minulle, mikä on optimaalinen, ja on vielä paljon eroa kaksi vaihtoehtoa. Käytän koneeni peleihin. Vai onko RAM edes havaitaan? (4GB) Kiitos paljon etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset 64bit OS yli 3GB.
| |||
| |||
| Quote:
Go to ratkaiseva sivustoon ja katso, mitä se suosittelee.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Minulla on 4 lähtö minun emolevy, joka on tällä hetkellä 1 on miehitetty, raja on 4 Gt (enintään ...) kysymys on paras kokoonpano? MB MSI K9N NEO Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| hyvin kiitos ratkaisevaa sivuston Mike0001, näyttää minun pitäisi lisätä 3GB ja muutan OS osaksi 64 bittiä parhaan tuloksen saavuttamiseksi. That's all nyt. |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti käynnissä mitään yli 3GB ei aio tehdä mitään eroa suorituskyky viisasta, olet parempi lisäämällä vain 2GB (3GB yhteensä) ja pysyä 32bit. |