mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

RAM Voltage aanpassing.

Reply

Thread Tools
Old 27 apr 2008, 04:39
Nieuw Lid Fractie

Default RAM Voltage aanpassing.

Hallo,
Ten eerste, maar net op deze site vinden en als het lijkt erop dat het voornamelijk Britse mensen die ik dacht dat ik zou meedoen. :)

Nu mijn vraag.

Ik heb een Acer T180 (verzekeringsclaim vervanging) dat ik langzaam te voegen bits. Het moederbord is een EM61SM/EM61PM met AMD 64X2 4000 +. Ik heb onlangs in de 4 x 1Gb Geil Black Dragon DDR2 4.0GB PC6400 memory sticks die lijken te vereisen 2.1 of 2.2volts stabiel te zijn bij de hogere frequenties.

Ik vind je een versie van de BIOS-online, dat heeft een aantal van de onzichtbaar functies ontgrendeld.

Maar ik zie niet in de BIOS een optie voor het wijzigen van de RAM spanning. Ik heb op sommige forums dat dit een jumper type veranderen, maar er niet in geslaagd dit te bevestigen.

Kan iemand adviseren of dit het geval is? Ik kan mij niet herinneren er een spanning gerelateerde jumpers toen was ik binnen de zaak, maar ik moet toegeven dat ik niet kijk te hard.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old De 5 mei 2008, 03:44
Administrator Group

Default RAM Voltage aanpassing.

Het is zeer waarschijnlijk een Acer merk dat de RAM frequentie is vergrendeld.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PSU gebakken - Flipped de spanning van 115 tot 230 sgonzalez90 Cases & Power Supplies 11 30 apr 2009 10:26
Hoe vind je het voltage regulator? Compasky CPUs, Moederborden & RAM 1 De 8 maart 2008 16:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.