Udskiftning Mobo at tage højde for nye CPU - Rådgivning Required Ja, det er virkelig ikke det værd overhovedet.
Du gerne have et langt bedre system, hvis du lige har bygget noget virkelig latterligt budget, selv, og jeg ved Carbon vil dræbe mig, crappy brads for alting, Generic RAM, $ 5 PSU osv.
Jeg siger ikke, absolut gøre det, jeg hellere ville du brugte lidt mere om det, jeg er bare at sige, at hvis du gjorde det, ville det stadig være bedre end, hvad du tænker på at gøre.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160
Mit system: FordyPC Processor (s): Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz | Bundkort: Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10) | RAM Hukommelse: PNY XLR8 4GB @ 1066MHz | Grafikkort (r): PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB | Lydkort:
| Harddisk (e): Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB | Optisk drev (r): LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B | Sag / PSU: Antec Sonata III & Earthwatts 500W | Køling: Stock | Network / Internet: Gigabit LAN, FireWire & WG111v2 | Monitor (s): 2 x Acer P193WAd | Operating System (s): XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64 | |