![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo forum,: wave: Heb je een machine die 7-8 jaar oud zijn en die wil ik ter vervanging van het moederbord met een snellere processor. Afgezien van de fysieke montage van het moederbord welke andere overwegingen moet plaatsvinden voordat ik een keuze? Sorry voor een beetje op de naïeve kant - ik zal buigen voor de ervaren. : bidden: dbl057311 NB: Ik denk het moederbord te compatiable met de bestaande geheugen. . :4-Dontkno |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De kans is groot, als de pc is 7.8 jaar oud moet je in de plaats van alles, zelfs als sommige dingen past zal het oude en een veel lagere spec om nieuwe spullen zo krijg je fouten en knelpunten.
| |||
| |||
| Ja, het is echt niet de moeite waard zijn. Je zou een veel beter systeem als u net iets gebouwd echt belachelijk begroting, zelfs, en ik weet Carbon zal me vermoorden, crappy Brads voor alles, Algemene RAM, $ 5 PSU enz. Ik zeg niet zeker dat doen, ik zou liever besteed je een beetje meer op, ik ben alleen maar zeggen dat als je dat deed, zou het nog altijd beter dan wat je denkt te doen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |