![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri asentanut 4 Gt nvidia 800MHz RAM onto minun emolevyn 2 lähtö on 2 Gt. BIOS on tietoinen siitä, että 4 GB, mutta ikkunat doesnt. Windows sanoo, että on olemassa vain 3.25GB käytettävissä. Miten voin muuttaa tätä? Olen Windows XP Home Edition. Minulla oli myös tarkistanut, että minun emolevy (malli nimi i cant muistaa) olisi otettava tämä RAM-muistia, ja se kestää 800MHz Ram. Olen lukenut elsehwre että vaihto lähtö-ja saapumisajat noin voisi auttaa - mutta BIOS tunnistaa sen niin on se sen arvoista? Olen myös lukenut muuttuviin käynnistystiedostoja jne. - mielellään tehdä tämän, jos se toimii. Haluan korostaa, että en ole kovinkaan tech Savy, kun se tulee muokkaatko tiedostoja niin mitään vastausta Arvostaisin helposti ehdot - Kiitos jo etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset 64bit ikkunat, 32bit on rajoitettu 3.25gb
| |||
| |||
| niin tarkoittaako tämä, että 3 / 4 RAM on käyttämätön? Vai onko kyse vain siitä, että Windows doesnt tunnustaa sitä? - Onko mitään keinoa huijata ikkunat tästä? |
|
| |||
| |||
| Sikäli kuin tiedän, jos se ei näe sitä, se ei voi käyttää sitä. N: o päin se muu kuin mennä 64bit. Hyvä selitys tästä> http://blogs.msdn.com/hiltonl/archiv...m-problem.aspx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows ME Installed Nic ja se on Memory Range ristiriidassa BIOS | caselles206 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 26. Maaliskuu 2009 15:53 |
| Asennettu muistin lukee alhainen | Nightowl | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 2. Joulukuu 2008 04:06 |
| Olisiko tämä muistini? | pete21 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 1. Maaliskuu 2008 11:32 |
| Muisti Ohje Ole hyvä! | Boss Beaner | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 13th Jan 2008 17:12 |
| Mikä muisti? | cliveh | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 14. lokakuu 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |