![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geïnstalleerde 4GB van nvidia 800MHz RAM op mijn moederbord met 2 slots van 2GB. BIOS erkent dat er 4 GB, maar ramen doesnt. Windows zegt dat er maar 3.25GB beschikbaar. Hoe kan ik dit veranderen? Ik ben met Windows XP Home Edition. Ik had ook gecontroleerd dat mijn moederbord (model naam i cant remember) zou dit RAM en loopt 800MHz Ram. Ik heb gelezen dat elsehwre ruilt de sleuven rond kunnen helpen - maar BIOS erkent het zo is het het waard? Ik heb ook gelezen over het veranderen van opstartbestanden etc - blij om dit te doen of het werkt. Ik wijs erop dat ik niet erg tech SAVY als het gaat om het bewerken van bestanden, zodat eventuele reactie zou ik waardeer in eenvoudige termen - Dank bij voorbaat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet Windows 64bit, 32bit is beperkt tot 3.25gb
| |||
| |||
| zo betekent dit dat 3 / 4 van de RAM is ongebruikt? Of is het gewoon dat Windows doesnt erkennen? - Is er geen manier om vals te spelen vensters op dit? |
|
| |||
| |||
| Voor zover ik weet wanneer het niet kan zien, kan het niet gebruiken. Geen enkele manier rond het andere dan ga 64bit. Goede uitleg hier> http://blogs.msdn.com/hiltonl/archiv...m-problem.aspx |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows ME geïnstalleerd Nic en heeft een Memory Range Conflict met BIOS | caselles206 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 26 mrt 2009 15:53 |
| Geïnstalleerd geheugen leest laag | Nightowl | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 2nd Dec 2008 04:06 |
| Zou dit zijn mijn geheugen? | pete21 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | De 1 maart 2008 11:32 |
| Geheugen Help Please! | Boss Beaner | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 13 Jan 2008 17:12 |
| Welk geheugen? | cliveh | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 14 okt 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |