mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2009, 16:42
Nieuw Lid Fractie

Default Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen

Ik heb zojuist geïnstalleerde 4GB van nvidia 800MHz RAM op mijn moederbord met 2 slots van 2GB.

BIOS erkent dat er 4 GB, maar ramen doesnt. Windows zegt dat er maar 3.25GB beschikbaar. Hoe kan ik dit veranderen?

Ik ben met Windows XP Home Edition. Ik had ook gecontroleerd dat mijn moederbord (model naam i cant remember) zou dit RAM en loopt 800MHz Ram. Ik heb gelezen dat elsehwre ruilt de sleuven rond kunnen helpen - maar BIOS erkent het zo is het het waard?

Ik heb ook gelezen over het veranderen van opstartbestanden etc - blij om dit te doen of het werkt.

Ik wijs erop dat ik niet erg tech SAVY als het gaat om het bewerken van bestanden, zodat eventuele reactie zou ik waardeer in eenvoudige termen - Dank bij voorbaat!
Old 13 januari 2009, 17:02
Administrator Group

Default Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen

U moet Windows 64bit, 32bit is beperkt tot 3.25gb

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13 januari 2009, 17:13
Nieuw Lid Fractie

zo betekent dit dat 3 / 4 van de RAM is ongebruikt?

Of is het gewoon dat Windows doesnt erkennen? - Is er geen manier om vals te spelen vensters op dit?
Old 13 januari 2009, 17:18
Administrator Group

Voor zover ik weet wanneer het niet kan zien, kan het niet gebruiken.

Geen enkele manier rond het andere dan ga 64bit.

Goede uitleg hier> http://blogs.msdn.com/hiltonl/archiv...m-problem.aspx
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows ME geïnstalleerd Nic en heeft een Memory Range Conflict met BIOS caselles206 Netwerken, modems & VoIP 3 26 mrt 2009 15:53
Geïnstalleerd geheugen leest laag Nightowl CPUs, Moederborden & RAM 1 2nd Dec 2008 04:06
Zou dit zijn mijn geheugen? pete21 CPUs, Moederborden & RAM 8 De 1 maart 2008 11:32
Geheugen Help Please! Boss Beaner CPUs, Moederborden & RAM 1 13 Jan 2008 17:12
Welk geheugen? cliveh CPUs, Moederborden & RAM 7 14 okt 2007 06:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.