![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fandt denne artikel, at "Sparkle for nylig har annonceret, at den havde held testes Kølere ved hjælp af en diamant / carbon forbindelse med forskere i Tyskland hævder at have opnået anstændigt afkøling resultater ved at tilføje diamant pulver kobber ". Det lader til, at bruge diamant pulver smeltet med kobber og crome til at binde det, forestår varme på en bedre pris end blot kobber, men også doesnt udvide og kontrakten så meget så mindske muligt slid på CPU, Im interesseret i at se, om dette vil blive udviklet yderligere, og hvis det nogensinde vil komme på markedet, eller om et andet selskab vil følge deres bly, men dont mener, at det nogensinde vil få de samme resultater som vand afkøling men dens tidlige dage endnu, så hvem ved, http://www.custompc.co.uk/news/60555...-material.html
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| dyrere ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bemærk, at dette ikke er en termisk sammensatte, det er en belægning at tilføje til kobber komponenter.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, men med udviklingen .. hvem ved ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Nr. termisk pasta = Sikker? | anthonyla65 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 7 november 2008 17:19 |
| Anvende termisk sammensatte | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |