![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gevonden dit artikel dat "Sparkle onlangs aangekondigd dat zij met succes getest koelers met behulp van een ruit / koolstof verbinding met onderzoekers in Duitsland beweren te hebben bereikt fatsoenlijke koeling resultaten door toevoeging diamantpoeder tot koper ". Het lijkt erop dat het gebruik van diamantpoeder met gesmolten koper en crome te binden zij, voert de warmte op een betere koers dan alleen koper, maar ook doesnt breiden en opdracht zo veel mogelijk, zodat de vermindering van de slijtage van de CPU, Im geïnteresseerd om te zien of dit zal verder worden ontwikkeld en als het ooit op de markt komen, of dat een ander bedrijf zal volgen hun voorbeeld, maar denk niet dat het ooit zal krijgen dezelfde resultaten als waterkoeling, maar de eerste dagen nog dus wie weet, http://www.custompc.co.uk/news/60555...-material.html
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| duur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Merk op dat dit niet een thermische verbinding, het is een coating toe te voegen aan koperen componenten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, maar met de ontwikkeling .. wie weet ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 10 april 2009 01:14 |
| Geen thermische pasta = Veilig? | anthonyla65 | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 7 nov 2008 17:19 |
| Toepassing Thermal Compound | Mooseknuckle | Algemeen Hardware Chat | 3 | 20 aug 2008 10:21 |
| Thermische pasta helpen? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 20 apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | schuur | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 27 Jan 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |