mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Onderzoekers Nieuwe Thermal Materiaal

Reply

Thread Tools
Old 15 apr 2009, 12:19
Donor Groep

Default Onderzoekers Nieuwe Thermal Materiaal

Gevonden dit artikel dat "Sparkle onlangs aangekondigd dat zij met succes getest koelers met behulp van een ruit / koolstof verbinding met onderzoekers in Duitsland beweren te hebben bereikt fatsoenlijke koeling resultaten door toevoeging diamantpoeder tot koper ".
Het lijkt erop dat het gebruik van diamantpoeder met gesmolten koper en crome te binden zij, voert de warmte op een betere koers dan alleen koper, maar ook doesnt breiden en opdracht zo veel mogelijk, zodat de vermindering van de slijtage van de CPU,

Im geïnteresseerd om te zien of dit zal verder worden ontwikkeld en als het ooit op de markt komen, of dat een ander bedrijf zal volgen hun voorbeeld, maar denk niet dat het ooit zal krijgen dezelfde resultaten als waterkoeling, maar de eerste dagen nog dus wie weet,

http://www.custompc.co.uk/news/60555...-material.html

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 15 apr 2009, 14:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redden137 View Post
dont denk dat het ooit zal krijgen dezelfde resultaten als waterkoeling, maar de eerste dagen nog dus wie weet,
Kunnen altijd gebruik maken van de verbinding te treden tot de CPU naar de waterblock voor de ultieme koeling
Old 15 apr 2009, 14:42
Lid Fractie

duur ...
Old 15 apr 2009, 18:55
Donor Groep

Merk op dat dit niet een thermische verbinding, het is een coating toe te voegen aan koperen componenten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 16 apr 2009, 07:55
Donor Groep

Ja, maar met de ontwikkeling .. wie weet ..

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access simon1990 Web Browsers & FTP Clients 2 De 10 april 2009 01:14
Geen thermische pasta = Veilig? anthonyla65 CPUs, Moederborden & RAM 15 7 nov 2008 17:19
Toepassing Thermal Compound Mooseknuckle Algemeen Hardware Chat 3 20 aug 2008 10:21
Thermische pasta helpen? computeruler CPUs, Moederborden & RAM 17 20 apr 2008 18:22
Thermal Paste schuur CPUs, Moederborden & RAM 1 27 Jan 2008 04:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.