![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fant denne artikkelen som "gnisten har nylig kunngjort at den var vellykket testet coolers bruker en diamant / carbon sammensatt med forskere i Tyskland som utgir seg for å ha oppnådd anstendig kjøling resultater ved å legge diamant pulver til kobber ". Det synes som bruker diamant pulver smeltet sammen med kobber og crome til å binde den, holder varmen på en bedre hastighet enn bare kobber, men også doesnt utvide og kontrakt så mye så lessening mulig slitasje på CPU, Im interesse å se om dette vil bli utviklet videre og om det vil komme på markedet eller om et annet selskap vil følge sin leder, men ikke tror det vil få samme resultat som vann kjøling men tidlig ennå så hvem vet, http://www.custompc.co.uk/news/60555...-material.html
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| dyrt ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Merk at dette ikke er en termisk sammensatt, det er et belegg for å legge til kobber komponenter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, men med utviklingen .. hvem vet ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Ingen termisk lim = Trygt? | anthonyla65 | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 7 november 2008 17:19 |
| Bruk av termisk sammensatte | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk lim hjelp? | computeruler | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 20 april 2008 18:22 |
| Termisk Lim | skur | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |