![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hittade denna artikel att "Sparkle har nyligen meddelat att man hade lyckats testat kylare med hjälp av en diamant / kol förening med forskare i Tyskland som påstår sig ha uppnått anständig kylning resultat genom att lägga diamant pulver koppar ". Det verkar som att använda diamant pulver smält kopparbelagda crome att binda den, gör den värme till en bättre ränta än koppar men även icke utvidga och kontraktet så mycket för att minska de möjliga slitage på CPU, Im intresserad av att se om detta kommer att utvecklas ytterligare och om det någonsin kommer att komma ut på marknaden eller om ett annat företag kommer att följa deras exempel, men dont tror att det någonsin kommer att få samma resultat som vatten kylning men dess tidiga dagar ännu så vem vet, http://www.custompc.co.uk/news/60555...-material.html
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| dyrt ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Observera att detta inte är en termisk förening, det är en beläggning för att lägga till koppar komponenter.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja men med utveckling .. vem vet ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Ingen termisk pasta = Safe? | anthonyla65 | Processorer, moderkort & RAM | 15 | 7 november 2008 17:19 |
| Tillämpa termisk förening | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk pasta hjälp? | computeruler | Processorer, moderkort & RAM | 17 | 20 april 2008 18:22 |
| Thermal Paste | byggnad | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 27 januari 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |