![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een heleboel van computers Ik kreeg van een man die deed hardware conversies op een ziekenhuis. Het probleem voor mij is dat het BIOS heeft een wachtwoord op en er is geen jumper om de CMOS op het moederbord. Ook probeerde te trekken van de batterij op het bord en dat didnt werk zijn. Is er een andere manier om het wachtwoord opnieuw duidelijk of de CMOS? Ik waardeer alle hulp. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Kijk of dit helpt u: http://www.dewassoc.com/support/bios/bios_password.htm Edit: Oh, en welkom op CJ. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder de batterij en haal uit hoofdbrandblusleidingen, verlaten voor een paar minuten. Indien nodig moet kort de pinnen op de batterij houder.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BIOS Flash Hard Drive Detectie Reset | fsraja | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 26 mei 2009 13:23 |
| XP Password Reset | rongrace | Windows besturingssystemen | 8 | De 17 juli 2008 04:34 |
| BIOS Password Reset | NJM | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 10 mrt 2008 09:33 |
| Bios wachtwoord resetten | ODi | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | De 8 maart 2008 12:02 |
| Thread Tools | |
| |