![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en Intel P4 3 GHz til 775, og den kører rigtig varmt? 50c thats var hvad det var at køre, da jeg kørte på lager afkøling, men så opgraderet til Artic fryser Pro 7 køling og det samme, hvad kunne det være?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dens en sikker temp dont blive bekymret, men hvad therman pasta har du bruge? have et kig på nogle Arctic Silver
| |||
| |||
| ok tak fordi jeg ønsker at overclock det lidt til, og jeg var bange for den ville brænde ud, hvis jeg gjorde, hvis det var det varmt om misligholdelse ur, men jeg brugte de ting, der fulgte med det, der blev articic sølv Jeg tror, det var perappliade |
|
| |||
| |||
| dens ikke Arctic Silver jeg kan tel du, at dens mere linek voks, få nogle sølv, og du vil sænke din temps med 5-10 grader: 0 |
|
| |||
| |||
| godt thats bare, hvad folk sagde, det var, men lyder godt |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kørsel af en OS Off RAM Kun. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| DVD-drev kører som CD-ROM | deltheblue | Drives & flytbare medier | 4 | 23 januar 2008 11:36 |
| Kørsel 2 dvd-drev | davsas | Drives & flytbare medier | 8 | 21. jan 2008 06:52 |
| Kørsel 2 PC'er fra 1. IPS | gazza1 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 november 2007 09:04 |
| CPU kører på 100% | zerotechnix | CPU, bundkort og RAM | 4 | 17 marts 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |