![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen Intel P4 3GHz varten S775 ja sen käynnissä todella kuuma? 50c thats oli mitä oli käynnissä, kun olin käynnissä varastosta jäähdytystä, mutta sen jälkeen päivittää Artic pakastin Pro 7 jäähdytykseen ja sama mitä se voisi olla?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen turvallinen lämpötila dont get huolissani, mutta mitä Therman liimaa käytit? katso noin Arctic Silver
| |||
| |||
| ok kiitos aiheuttaa haluan overclock sitä hieman ja olin huolissani se polttaa, jos en, jos se oli kuuma on oletuksena kelloa, mutta olen käyttänyt kamaa mukana se oli articic hopea oli mielestäni perappliade |
|
| |||
| |||
| se ei Arctic Silver voin puh. teille, että se lisää linek vaha, hakemaan hopea ja voit laskea temps 5-10 astetta: 0 |
|
| |||
| |||
| lisäksi thats juuri sanottiin se oli, mutta kuulostaa hyvältä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toimintatarpeita OS Off RAM Ainoastaan. | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 3 | 1. Aug 2009 10:04 |
| Dvd-asema toimivat kuten cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23. Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD-asemat | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21. Jan 2008 06:52 |
| Running 2 kpl: n 1 IPS | gazza1 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 25. marraskuu 2007 09:04 |
| CPU käydessä 100% | zerotechnix | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 17th Mar 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |