![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een Intel P4 3GHz voor 775 en het loopt echt warm? 50c thats was wat hij draaide toen ik liep op voorraad koeling, maar dan opgewaardeerd tot artic vriezer Pro 7 koeling en haar hetzelfde wat zou het zijn?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haar een veilige temp dont get ongerust therman plakken, maar wat heeft u gebruikt? eens een kijkje op enkele Arctic Silver
| |||
| |||
| ok bedankt want ik wil overklokken het een beetje aan en ik was bang zou branden als ik dat deed was dat als het warm op standaard klok, maar ik gebruik gemaakt van de spullen die bij het werd zilver articic Ik denk dat het perappliade |
|
| |||
| |||
| zijn niet Arctic Silver tel ik kan u dat zijn meer Linek was, nog wat zilver en je laat je je temps met 5-10 graden: 0 |
|
| |||
| |||
| goed dat precies is wat de mensen zeiden dat het maar goed klinkt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het draaien van een OS Off RAM Only. | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 1 augustus 2009 10:04 |
| Dvd-station loopt als cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23 Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD drives | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21 Jan 2008 06:52 |
| Running 2 pc's met ingang van 1 IPS | gazza1 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2007 09:04 |
| CPU draait op 100% | zerotechnix | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 17 mrt 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |