![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har en Intel P4 3GHz för 775 och det igång riktigt varmt? 50c thats var vad det var igång när jag sprang på lager kyla men sedan uppgraderas till Artic frys Pro 7 kylning och samma vad kan det vara?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| its a safe temp dont bli orolig men vad Therman klistra använde du? ta en titt på några Arctic Silver
| |||
| |||
| ok tack för att jag vill överklocka den lite till och jag var orolig att det skulle brinna upp om jag gjorde om det var det hett om försummelsen klocka men jag använde det stoff som följde med det som var articic silver Jag tror det var perappliade |
|
| |||
| |||
| dess inte Arctic Silver jag kan tfn du att dess mer linek vax, få lite silver och du kommer att sänka temps med 5-10 grader: 0 |
|
| |||
| |||
| väl thats just vad folk sa att det var men låter bra |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Köra ett OS Av RAM Endast. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| DVD-enheten fungerar som cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23 januari 2008 11:36 |
| Kör 2 DVD-enheter | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21 januari 2008 06:52 |
| Kör 2 st är från 1 IPS | gazza1 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 25 november 2007 09:04 |
| CPU kör på 100% | zerotechnix | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 17 mars 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |