![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Olen hiljattain saanut msi mobo k9nd. Minulla on yksi quad ydin, joka on 2ghz. Voinko ostaa vielä yksi nopeammin nopeus? tai Voinko vain jommallakummalla nyt? kiitos pistorasiaan F |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on kaksinkertainen CPU emolevy, ole varma, voit sekoittaa nopeuksilla vaikka ...
| |||
| |||
| Sikäli kuin olen tietoinen, jos ostat yksi afaster nopeus, sekä toimii alemman CPU: n nopeudella. Ellei tietysti OC sitä. Odota vahvistusta Carbon ennen kuin teet mitään vaikka.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Molemmat CPUs on sama.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Bussi nopeudet | polakstanek | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 11. lokakuu 2008 16:13 |
| FSB nopeudet | robina80 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 1. joulukuu 2007 11:38 |
| Ram nopeudet | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Syyskuu 2007 17:26 |
| Lataa nopeudet | barnseytheref | General Software Chat | 1 | 27. Jul 2007 02:03 |
| Conection nopeuksilla. | Glitch | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 26. Sep 2006 12:09 |
| Thread Tools | |
| |