![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Jeg har nylig fått en msi mobo k9nd. Jeg har en Quad core som 2ghz. Kan jeg kjøpe en ny en i raskere hastighet? eller kan jeg bare bruke ett for nå? takk Socket F |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en dual CPU hovedkort, ikke sikker på om du kan blande hastigheter om ...
| |||
| |||
| Så vidt jeg vet, hvis du kjøper en på afaster hastighet, både vil operere på lavere CPU-hastighet. Med mindre selvfølgelig du OC det. Vent på bekreftelse fra Karbon før du gjør noe selv.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Både CPUer må være identiske.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bus hastigheter | polakstanek | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 11 oktober 2008 16:13 |
| FSB hastigheter | robina80 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 1 desember 2007 11:38 |
| RAM-hastigheter | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2dre sep 2007 17:26 |
| Download hastigheter | barnseytheref | General Software Chat | 1 | 27 juli 2007 02:03 |
| Conection hastigheter. | Svikt | Web Design, hosting & SEO | 2 | 26. sep 2006 12:09 |
| Thread Tools | |
| |