![]() |
|
| |||
| |||
| Min pc er brugt som en MMS-platform. Jeg spiller spil, film, bruger det som en server eller downloading stuff. Da jeg købte nye GPU, CPU og overclocked dem til grænser, Jeg har ikke passet om energi drain eller støj. Nu vil jeg pleje, fordi de fleste gange, min pc er slået 24 / 7 pr uge eller to, som gør høje elregninger og slides coolling meget hurtigt. Støj er også et problem i løbet af en nat. Jeg fandt program der gør det muligt for brugeren at styre coolling af PC, det hjælper meget, men Jeg tænkte, hvis er der et program eller værktøj, der tillader brugeren at gøre hardware overclocking profiler? Så jeg ville være i stand til lavere frekvens og spænding nem måde, når pc'en er kun tændt, og at det ikke gør nogen stressende arbejde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din BIOS skal lade dig gemme profiler, det er, hvad jeg gjorde, havde en standard, stabil og test indstillinger gemmes.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lagring Billeder fra internettet | enright666 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 17 oktober 2009 07:34 |
| Bedste / nemmeste måde at deaktivere roaming profiler? | nath123 | Windows-operativsystemer | 0 | 9 juni 2009 12:35 |
| Netop har lavet en besparelse med BT Broadband | slipend | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 16 januar 2009 13:17 |
| Lagring af Web sider for at bruge Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 25th Dec 2007 16:39 |
| Movie besparelse? | ndancosse | Multimedia & Codecs | 1 | 7 december 2007 16:01 |
| Thread Tools | |
| |