![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone käytetään multimedia-alustaa. Olen pelejä, katsot elokuvia käyttäen se palvelin tai lataat materiaalia. Kun ostin uuden GPU, CPU ja Kokonaispistemäärä ne rajat, En välittänyt siitä, energia valua tai melua. Nyt olen varovainen, koska useimmat kertaa minun pc on käännetty 24 / 7 / viikko tai kaksi, jotka tekee korkea sähkön velkasitoumukset ja kuluu loppuun coolling erittäin nopeasti. Melu on myös ongelma aikana yö. Löysin ohjelman, joka mahdollistaa käyttäjän valvonta coolling PC, se auttaa paljon, mutta Mietin, jos on olemassa mitään ohjelmaa tai väline, joiden avulla käyttäjä voi tehdä laitteiston overclocking profiileja? Joten voisi pienempi taajuus ja jännite helppo tapa, kun tietokone on vain päällä ja se ei tee mitään stressaavaa työtä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BIOS olisi voit tallentaa profiileja, se mitä tein, oli oletus, vakaa ja testi asetukset tallennetaan.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Säästö Kuvia Internet | enright666 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 17 lokakuu 2009 07:34 |
| Paras / helpoin tapa poistaa verkkovierailut profiileja? | nath123 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 9th Jun 2009 12:35 |
| Juuri tehnyt säästöä kanssa BT Laajakaista | slipend | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 16. Jan 2009 13:17 |
| Tallentaminen Web-sivujen käyttö Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 25. Joulukuu 2007 16:39 |
| Movie säästö? | ndancosse | Multimedia & Codecs | 1 | 7. Joulukuu 2007 16:01 |
| Thread Tools | |
| |