![]() |
|
| |||
| |||
| Min st används som en multimedia-plattform. Jag spela spel, titta på filmer som använder den som en server eller hämta saker. När jag köpte ny GPU, CPU och overclocked dem gränser Jag har inte brydde sig om energi avloppet eller buller. Nu har jag försiktig eftersom de flesta gånger min pc sätts 24 / 7 per vecka eller två som ställer höga elräkningar och slits ut coolling mycket snabbt. Buller är också ett problem under en natt. Jag har hittat program som tillåter användaren att kontrollera coolling av dator, det hjälper mycket, men Jag undrar om det finns något program eller verktyg som tillåter användaren att göra maskinvaruändringar överklockning profiler? Så jag skulle kunna lägre frekvens och spänning enkelt sätt, när datorn är bara påslagen och att den inte gör någon stressande arbete. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt BIOS bör låta dig spara profiler, det är vad jag gjorde, hade en standard stabil och testa inställningarna sparas.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Spara bilder från Internet | enright666 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 17 Oktober 2009 07:34 |
| Bästa / enklaste sättet att inaktivera roaming-profiler? | nath123 | Windows-operativsystem | 0 | 9 juni 2009 12:35 |
| Bara gjort en besparing med BT Bredband | slipend | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 16 januari 2009 13:17 |
| Spara webbsidor till Använd Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 25 december 2007 16:39 |
| Movie spara? | ndancosse | Multimedia & Codecs | 1 | 7 december 2007 16:01 |
| Thread Tools | |
| |