mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Skærmdisplayet problem - grønne firkanter og spil virker ikke

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 17:12
Ny Medlem Gruppen

Dag, jeg startede min Asus bærbar computer, og lo og beskue der er grønne firkanter overalt!

At gøre det endnu værre, ingen af mine spil arbejder længere, ret, når jeg ønskede at starte en weekend-lange tF2 gaming session.: Mad:
At præcisere: når jeg siger, de ikke arbejde, jeg vil sige, at de er utrolig langsom. Jeg testede World of Høj, og mens lastningen skærme arbejde godt nok, så snart jeg kommer til menuen, alt hvad jeg ser, er en sort skærm med intro musik. Hvis jeg venter længe nok (10 sekunder), er billedet ændringer, men spillet har fungeret udmærket hidtil. Som for tF2, Alle mine Valve spil belastning op, men når de er ved at vise menuen, de lukkes ned.
Så har jeg vasket internettet og ikke kan finde den første omtale af dette eller mit spil anomali. Jeg ville virkelig ikke mente det så meget, hvis mit spil kun fungeret.

Hvad jeg har prøvet indtil nu:
Afinstallere og geninstallere min ATI drivere. Når afinstalleres, der ikke er nogen grønne bokse.
Opdateret drivere. Ikke gør noget, og siden har jeg den x1700, er der ingen point som ATI er ikke dække x1000s længere.
Geninstalleret DirectX. Ingenting.
Gået til mit oprindelige chauffører, der fulgte med den bærbare computer. Fjerner det grønne, men spillet problem er der stadig.
Jeg er overbevist om det er et driver problem, men jeg er ikke sikker på, præcis hvad. Jeg har ikke gjort noget ud over det sædvanlige grafik kloge, så dette problem, der kommer ud af det blå ligesom det er bekymrende.

Thanks in advance for everyones help! I'll give så meget info som jeg kan.
Reply

Register

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
VGA til SCART computer skærmdisplayet? bonyjoy Grafikkort & Monitors 2 19 juli 2009 15:17
Sort skærm Under Alle spil tinaqin123 PC & Console Gaming 1 17th May 2009 06:09
Xbox 360 Wireless Controller Sådan få det til at virke i spil? rocker9455 PC & Console Gaming 3 8. maj 2009 01:18
Skærmen bliver grønne ved læsning af et PC-spil opnight Grafikkort & Monitors 6 16 august 2008 09:11
Vil min PC Games arbejde med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24th Dec 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.