vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Kuvaruutuvalikosta ongelma - Vihreä torit ja pelit eivät toimi

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 17:12
Uusi Jäsen

Default Kuvaruutuvalikosta ongelma - Vihreä torit ja pelit eivät toimi

Tänään olen aloittanut minun Asus kannettava tietokone, ja lo ja katso, on vihreä neliö kaikkialla!

Jotta asiat huonommin, ei minun pelit eivät toimi enää, oikeassa, kun halusin aloittaa viikonlopun pitkän tF2 pelaamista istunnossa.: Mad:
Selventää: kun sanon, ne eivät toimi, en tarkoita, että ne ovat uskomattoman hidasta. Testasin World of Goo, ja vaikka lastaus-näytöt toimivat hyvin, niin pian kuin pääsen valikosta kaikki Mielestäni on musta näytön intro musiikki. Jos odottaa tarpeeksi kauan (10 sekuntia), kuva muuttuu, mutta peli on toiminut tähän asti moitteetta. Mitä tF2, Kaikki minun Valve pelit kuormaa, mutta kun ne noin näyttää valikon, ne suljettiin.
Joten, olen huuhdottu Internetin ja ei löydä ensimmäinen maininta tästä tai Omat pelit Anomalies. Haluan todellakin ole mielessä niin paljon, jos pelit vain toiminut.

Mitä Olen kokeillut tähän mennessä:
Asennuksen poistaminen ja uudelleenasentaminen minun ATI ohjaimia. Kun asennus on poistettu, ei ole vihreä laatikot.
Päivitetty ohjaimia. Ei tehdä mitään, ja koska minulla on x1700, ei ole mitään järkeä kuin ATI ei kata x1000s enää.
Uudelleenasennettavien DirectX. Ei mitään.
Gone minun alkuperäinen kuljettajien mukana tulleesta kannettava tietokone. Poistaa vihreä, mutta peli ongelma on yhä olemassa.
Olen vakuuttunut, se on kuljettajan ongelma, mutta en ole varma mitä. En ole tehnyt mitään epätavallinen grafiikka viisasta, joten tämä ongelma tulevina tyhjästä, kuten tämä on huolestuttavaa.

Kiitos jo etukäteen everyones apua! I'll tarjota niin paljon info kuin voin.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.