mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Beeldschermdisplay probleem - Groene pleinen en games niet werken

Reply

Thread Tools
Old 13 jun 2009, 17:12
Nieuw Lid Fractie

Default Beeldschermdisplay probleem - Groene pleinen en games niet werken

Vandaag ben ik begonnen met mijn Asus laptop, en lo en ziet er groene pleinen overal!

Tot overmaat van ramp, geen enkele van mijn games werken niet meer, juist toen ik wilde om te beginnen met een weekend lang tF2 gaming sessie.: Mad:
Ter verduidelijking: wanneer ik zeggen dat ze niet werken, ik bedoel te zeggen dat ze ontzettend traag. Ik heb getest World of Goo, en terwijl het laden schermen werken prima, zodra ik naar het menu, alles wat ik zie is een zwart scherm met intro muziek. Als ik lang genoeg wacht (10 seconden), het beeld verandert, maar het spel werkt perfect tot nu toe. Wat tF2, Al mijn Valve spellen laden, maar als ze over om aan te tonen in het menu, ze stilgelegd.
Dus, ik heb ontvet het internet en niet kunt vinden, de eerste melding van deze of mijn spellen anomalie. Ik zou het niet erg dat zo veel als mijn spellen alleen werkte.

Wat ik heb geprobeerd zo ver:
Verwijderen en opnieuw installeren van mijn ATI drivers. Wanneer verwijderd, zijn er geen groene vakken.
Updated de chauffeurs. Niet doen, en daar heb ik de x1700, er is geen punt als ATI is niet de x1000s meer.
Reinstalled DirectX. Niets.
Gegaan naar mijn originele drivers die bij de laptop. Verwijdert het groen, maar het spel probleem is er nog steeds.
Ik ben ervan overtuigd dat het een driver probleem, maar ik weet niet zeker wat. Ik heb niet iets van de gewone grafische wijze, zodat dit probleem uit de blauwe als dit, is zorgwekkend.

Bij voorbaat dank voor ieders hulp! Ik kom zo veel info als ik kan.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vga naar scart computerscherm elkaar? bonyjoy Grafische Kaarten & Monitors 2 De 19 juli 2009 15:17
Zwart scherm tijdens alle Games tinaqin123 PC & Gaming Console 1 17 jun 2009 06:09
Xbox 360 Wireless Controller How to Get It to Work in games? rocker9455 PC & Gaming Console 3 8 mei 2009 01:18
Scherm draaien groen wanneer het laden van een PC-spel opnight Grafische Kaarten & Monitors 6 16 aug 2008 09:11
Zal mijn PC Games werkt met Vista? xAlanxEnglandx PC & Gaming Console 3 24 dec 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.