Vandaag ben ik begonnen met mijn Asus laptop, en lo en ziet er groene pleinen overal!
Tot overmaat van ramp, geen enkele van mijn games werken niet meer, juist toen ik wilde om te beginnen met een weekend lang tF2 gaming sessie.: Mad:
Ter verduidelijking: wanneer ik zeggen dat ze niet werken, ik bedoel te zeggen dat ze ontzettend traag. Ik heb getest World of Goo, en terwijl het laden schermen werken prima, zodra ik naar het menu, alles wat ik zie is een zwart scherm met intro muziek. Als ik lang genoeg wacht (10 seconden), het beeld verandert, maar het spel werkt perfect tot nu toe. Wat tF2, Al mijn Valve spellen laden, maar als ze over om aan te tonen in het menu, ze stilgelegd.
Dus, ik heb ontvet het internet en niet kunt vinden, de eerste melding van deze of mijn spellen anomalie. Ik zou het niet erg dat zo veel als mijn spellen alleen werkte.
Wat ik heb geprobeerd zo ver:
Verwijderen en opnieuw installeren van mijn ATI drivers. Wanneer verwijderd, zijn er geen groene vakken.
Updated de chauffeurs. Niet doen, en daar heb ik de x1700, er is geen punt als ATI is niet de x1000s meer.
Reinstalled DirectX. Niets.
Gegaan naar mijn originele drivers die bij de laptop. Verwijdert het groen, maar het spel probleem is er nog steeds.
Ik ben ervan overtuigd dat het een driver probleem, maar ik weet niet zeker wat. Ik heb niet iets van de gewone grafische wijze, zodat dit probleem uit de blauwe als dit, is zorgwekkend.
Bij voorbaat dank voor ieders hulp! Ik kom zo veel info als ik kan.