mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Skjermdisplay problemet - grønne ruter og spill fungerer ikke

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 17:12
New Member Group

I dag startet jeg opp min Asus laptop, og lo og se det grønne ruter overalt!

Å lage saker verre, ingen av mine spill fungerer lenger, rett når jeg ønsket å starte en helg lange tF2 spill økt.: Sint:
Å avklare: når jeg sier at de ikke fungerer, mener jeg å si at de er utrolig treg. Jeg testet World of Goo, og mens lasting skjermer fungerer bra, så snart jeg kommer til menyen, alt jeg ser er en svart skjerm med intro musikk. Hvis jeg venter lenge nok (10 sekunder), er bildet endres, men spillet har fungert utmerket så langt. Som for tF2, Alle mine Ventilverksted spill laste opp, men når de er i ferd med å vise menyen de stengt.
Så har jeg scoured internett og ikke kan finne den første omtale av denne eller min spill uregelmessighet. Jeg ville ikke tankene så mye om min spill bare virket.

Hva jeg har prøvd så langt:
Avinstallere og installere mitt ATI drivere. Når avinstalleres, er det ingen grønne boksene.
Oppdaterte drivere. Ikke gjøre noe, og siden jeg har x1700, er det ingen poeng som ATI ikke dekke x1000s lenger.
Reinstallert DirectX. Ingen ting.
Gått til mitt opprinnelige driverne som fulgte med den bærbare datamaskinen. Fjerner grønt, men spillet problemet fremdeles der.
Jeg er overbevist om det er et driver problem, men jeg er ikke sikker på akkurat det. Jeg har ikke gjort noe utenom det vanlige grafikk klok, så dette problemet kommer ut av det blå som dette er bekymringsfullt.

Takk på forhånd for everyones hjelp! Jeg vil gi så mye info som jeg kan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.