Idag har jag startat min Asus laptop, och Hör och häpna det finns gröna fyrkanter överallt!
För att göra saken värre, ingen av mina spel fungerar längre, precis när jag ville starta ett veckoslut långa tF2 spelsessionen.: Mad:
För att förtydliga: När jag säger att de inte fungerar, jag menar att säga att de är oerhört långsam. Jag testade världen av Goo, och medan lastning skärmar fungera bra, så fort jag kommer till menyn, allt jag ser är en svart skärm med intro musik. Om jag väntar tillräckligt länge (10 sekunder), bilden förändringar, men spelet har fungerat perfekt hittills. När det gäller tF2, Alla mina Valve spel ladda upp, men när de är på väg att visa menyn, de stängdes.
Så, jag har läst igenom internet och inte kan hitta första omnämnandet av denna eller mitt spel anomali. Jag skulle inte ha något emot det så mycket om mitt spel bara arbetat.
Vad jag har försökt så långt:
Avinstallera och installera mitt ATI-drivrutiner. När avinstalleras, finns det inga gröna rutor.
Uppdaterade drivrutiner. Inte göra någonting, och eftersom jag har x1700 är det ingen idé eftersom ATI inte täcka x1000s längre.
Installeras DirectX. Ingenting.
Borta till min ursprungliga drivrutinerna som följde med den bärbara datorn. Tar bort det gröna, men spelet är fortfarande kvar.
Jag är övertygad om det är en förare problem, men jag är inte säker på exakt vad. Jag har inte gjort något utöver det vanliga grafik klokt, så detta problem kommer ut i det blå så här är oroande.
Tack på förhand för allas hjälp! Jag ska ge så mycket info som jag kan.