![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt for min nye bygge, vil jeg alting så godt som jeg har råd, og jeg har tænkt på at få en HSF at erstatte en bestand, de Processor I'm getting er Q9450 Quad 2,66 GHz, vil jeg ikke være overclocking denne , gør som jeg aldrig har gjort det før, og derfor ikke ønsker at stege dette £ 230 processor. Jeg har tænkt over et par fans, men jeg ved ikke, hvilke af dem er gode. Så skal jeg købe en, selvom jeg ikke er overclocking? Og i så fald, som man ville være en god en at få?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, hvis du ikke overclocking er der ingen mening virkelig, ikke medmindre du vil have en klar sidepanel, og ønsker en fancy HSF
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| nej, det pannel er massiv aluminium, jeg ville have en klar side, men der er ikke en mulighed for denne sag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bestanden HSF er fint på denne processor. Det ser også ganske køligt, da det er klart. Hvis det er den, jeg tænker på!
| |||
| |||
| Hvor støjende er det? Jeg vil gå til en 120mm blæser og adapteren, hvis det er støjende.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg ved ikke, hvad det vil sige, fordi jeg ikke har fået det endnu, jeg tror, jeg vil finde ud af, når jeg gør. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan muligvis forbedre luftstrømmen i dit tilfælde med en 3. parts HSF, da de har tendens til at have fans monteret på siderne af heatsink snarere end på toppen. Bestanden intel fan mount blæser luft ned på bundkortet. Denne luft er stadig temmelig varmt som det er at trykke på bundkortet PCB umiddelbart efter at have passeret gennem heatsink. Så en 3. part HSF med blæseren monteret på siden vil forbedre dette, da det ekskluderer det er luft direkte ind i sagen udstødningen fan. Det er et helt fint HSF hvis ikke oc'ing (som SW hedder), men hvis du ønsker en roligere pc Jeg vil foreslå en Arctic Cooling Freezer 7. Jeg mener, det er bare 14 £. Plus du får at fjerne ubrugelige generiske TIM, der kommer med den CPU og anvende nogle Arctic Silver.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Alex. Hvis du bruger £ 230 på en processor, kan man lige så godt få det en anstændig køligere. Jeg er også en stor fan af Artic Freezer. Superb teknik for en meget lille pris.
|
| |||
| |||
| Ok, kunne jeg gå med at så, er, at den bedste køler, du vil anbefale, som om jeg er absolut ikke bruge bestanden køligere, får jeg en OEM-version af proccesor at holde omkostningerne nede, da jeg ikke vil have at betale for blæseren. Åh, og jeg fik den Lian-Li PC-P60 sag, så plads bør ikke være et problem. |
|
| |||
| |||
| Der er kun én anden HSF på markedet, der køler en CPU til et lavere niveau end AC7 og Thats den Tuniq Tower. Men Tuniq koster over dobbelt så meget, er næsten 3 gange så tung (og tidligere stress grænserne for et mobo og Intels temmelig ubrugelig monterings-system), og kun cool er en CPU med en grad eller to nederste. Så ja, det AC7 er den bedste HSF på markedet.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |