![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No minun uutta rakentaa, haluan kaiken niin hyvin kuin minulla on varaa, ja olen ajatellut saada HSF korvata varastossa yksi, Prosessori Saan on Q9450 Quad 2,66 GHz, en aio olla overclocking tämän , koska en ole koskaan tehnyt niin aikaisemmin, ja näin ollen eivät halua käristys tämän £ 230-prosessori. Olen ajatellut muutaman fanit kuitenkin En tiedä, mitkä ovat hyviä. Joten Pitäisikö minun saada vaikka en ole overclocking? Ja jos näin on, joista yksi olisi hyvä saada?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, jos ei overclocking on turha oikeastaan ole, jos et ole menossa on selkeä puolelta paneeli ja haluavat mieltyä HSF
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ei, pannel kiinteä Alumiini, aioin on selvä puolella, mutta siellä ei ole vaihtoehto tässä tapauksessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Osakkeen HSF on hienoa, että prosessori. Se myös näyttää varsin viileä, koska se on selvä. Jos se on yksi ajattelen!
| |||
| |||
| Kuinka meluisa on? Menisin on 120mm tuuletin ja sovitin, jos se on meluisa.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| No en tiedä, mitä se näyttää, koska en ole saanut sitä vielä, minun löytyy, kun minä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saatat pystyä parantamaan ilmavirran asian kanssa 3rd party HSF, koska ne ovat yleensä faneille asentaa sivuilla on heatsink eikä alkuun. Osakkeen Intel tuuletin mount puhaltaa ilmaa alas emolevyn. Tämä ilma on edelleen melko lämmin kuin se kävi emolevyn pcb suoraan läpi heatsink. Joten 3rd party HSF, kun tuuletin on asennettu sivusta parantaa tästä, koska se karkota sitä ilman suoraan kyseessä pakokaasun tuuletin. Se on täysin sakko HSF, jos ei oc'ing (kuten SW todetaan), mutta jos haluat hiljaisempia kpl I'd Ehdota Arctic Cooling Freezer 7. Tarkoitan, että se on vain £ 14. Plus saat poistaa hyödytön geneeristen TIM, joka tulee suorittimen ja soveltaa joissakin Arctic Silver.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä siitä, Alex. Jos olet menojen £ 230 jalostajana, voit myös saada kunnollista siistimpi. Olen myös valtava tuuletin on Artic Freezer. Superb-suunnittelu on hyvin pieni hinta.
|
| |||
| |||
| Ok, voisin mennä kanssa, että sitten on, että paras jäähdytin haluat suositella, koska jos olen ehdottomasti ei ole käytössä varasto viileämpi, aion saada OEM-versio, proccesor pitää kustannukset alhaisina, koska minun ei tarvitse maksaa tuuletin. Niin, ja olen siitä, että Lian-Li PC-P60 tapauksessa, joten tilaa ei pitäisi olla ongelma. |
|
| |||
| |||
| On vain yksi muu HSF markkinoilla että jäähtyy yksi suoritin on alhaisempi kuin AC7 ja thats että Tuniq Tower. Mutta Tuniq kustannukset yli kaksi kertaa niin paljon, on lähes 3 kertaa niin raskas (hyvin viime stressiä rajoissa on mobo ja Intelin melko hyödytön asennus) ja vain jäähtyä on CPU määrin tai kahta pienempi. Joten kyllä, AC7 on paras HSF markkinoilla.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |