![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed voor mijn nieuwe bouwen, ik wil alles zo goed als ik kan veroorloven, en ik heb nagedacht over het krijgen van een HSF aan de voorraad een te vervangen, de processor die ik krijg is de Q9450 Quad 2.66Ghz, ik zal niet overklokken dit , doen wat ik nog nooit zo gedaan, en dus niet wenst te frituren dit 230 pond processor. Ik heb nagedacht over een paar fans, maar ik weet niet welke goed zijn. Ja, moet ik er een, ook al ben ik niet overklokken? En zo ja, welke zou een goed te krijgen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, als je niet overklokken is er geen punt echt niet tenzij je gaat om een duidelijk zijpaneel hebben en een fancy HSF willen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| nee, is het paneel solide aluminium, was ik naar een duidelijke kant, maar er is geen optie voor deze zaak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De voorraad HSF is prima op die processor. Het ziet er ook heel cool als het duidelijk is. Is het een ik denk aan!
| |||
| |||
| Hoe lawaaierig is het? Ik zou gaan voor een 120mm fan en adapter als het is noisy.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Nou ik weet niet wat het is omdat ik nog niet heb het nog, ik denk dat ik zal weten wanneer ik doe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt in staat zijn om de luchtstroom te verbeteren, in uw geval met een 3rd party HSF omdat zij meestal de fans hebben gemonteerd aan de zijkant van de heatsink en niet op de top. De voorraad intel fan mount beneden blaast lucht op het moederbord. Deze lucht is nog steeds vrij warm als het het moederbord PCB's raken direct na het passeren van de heatsink. Dus een 3rd party HSF met de ventilator gemonteerd op de zijkant zal verbeteren als het op deze verdrijft het lucht rechtstreeks in de zaak uitlaat fan. Het is een perfect boete HSF indien niet oc'ing (als SW staten), maar als je een stillere pc ik wijzen op een Arctic Cooling Freezer 7. Ik bedoel, het is slechts 14 pond. Plus je krijgt het verwijderen van de nutteloze generieke TIM die wordt geleverd met de cpu en enkele Arctic Silver toepassing.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het met Alex. Als je 230 pond bent uitgaven voor een processor, kan je net zo goed krijgen een fatsoenlijke koeler. Ik ben ook een enorme fan van de Artic Freezer. Superb engineering voor een zeer kleine prijs.
|
| |||
| |||
| Ok, misschien ga ik met dat dan, is dat de beste koeler zou je aanbevelen, als ik zeker ben niet met behulp van de stock koeler, krijg ik dan de OEM-versie van de proccesor te houden van de kosten is als ik niet zal moeten betalen voor de ventilator. Oh, en ik krijg de Lian-Li PC-P60 geval, dus ruimte niet moet worden een probleem. |
|
| |||
| |||
| Er is slechts een ander HSF op de markt die een CPU koelt op een lager niveau dan de AC7 en thats de Tuniq Tower. Maar de Tuniq kosten over twee keer zo veel, is bijna 3 keer zo zwaar (zowel langs de stress beperkingen voor een moederbord en Intel is nogal nutteloos montage systeem) en pas cool is een cpu een graad of twee lager. Dus ja, het AC7 HSF is de beste op de markt.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |