![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg forsøger at finde en god kvalitet 775 bundkort der understøtter SLI (tilføje et andet nVidia-baseret Grafikkort på et senere tidspunkt), og også kan støtte høje DDR2-hukommelse hastigheder (DDR2 -1.066 eller endda 1200). De to synes at være gensidigt udelukker hinanden - er dette en limitiation af nVidia chipset (680i mv.)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mutally eksklusiv, bare dyre. Asus Striker Extreme. Auto-læser 1066 ram, jeg tror, det er med 1200 som godt, selv om jeg kunne tage fejl.
|
| |||
| |||
| Men Striker Extreme lyder till 800MHz ram! Det er, hvad deres hjemmeside hedder. Men Alex, hvad mener du med "Auto-læser". Du mener, at når du placerer stokke 1066 MHz eller større, vil det mobo automatisk justere hastigheden i overensstemmelse hermed? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil ringe min kammerat i morgen igen den pc jeg bygget til ham med angriberen, jeg synes at huske upp'ing de ram til 1066 MHz i AI Suite, til at dobbelttjekke. Beklager, var sikker. Nu er jeg ikke (tak for udstationering Thunderer-I'd hader at give forkerte oplysninger til nogen).
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Hvor hurtigt er RAID? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Brug for meget hurtigt svar, overophedning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| Hurtig opstart | ferrari1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 28. maj 2007 06:24 |
| Hurtig eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15. maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |