![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik probeer een goede kwaliteit te vinden die 775 SLI-moederbord ondersteunt (voeg een tweede nVidia-gebaseerde grafische kaart op een latere datum) en kan ook bestand tegen hoge snelheden DDR2-geheugen (DDR2 -1066 of zelfs 1200). De twee lijken elkaar uitsluiten worden - is dit een limiet, van de nVidia chipset (680i, enz..)? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Niet mutally exclusieve, maar duur.
Asus Striker Extreme. Auto-leest 1066 ram, ik denk dat het doet met 1200 ook, hoewel ik zou kunnen vergissen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Maar de Striker Extreme leest tot 800MHz ram! Dat is wat hun website staten.
Maar Alex, wat bedoel je met "Auto-leest". Je bedoelt dat wanneer u de stokken van 1066MHz of hoger, zou het mobo passen automatisch de snelheid daarvan? |
|
|
|||
|
|||
|
Ik zal mijn ring mate morgen opnieuw de pc ik voor hem gebouwd met de spits, ik meen mij te herinneren upp'ing het RAM-geheugen tot 1066MHz in AI Suite, om na te gaan verdubbelen.
Sorry, was er zeker. Nu ben ik niet (thanks for posting Dondergod-I'd haat onjuiste info te geven aan iedereen).