![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg prøver å finne en god kvalitet 775 hovedkort som støtter SLI (legg til en ny nVidia-baserte grafikkort på et senere tidspunkt), og kan også støtte for DDR2-minne med høy hastighet (DDR2 -1066 eller 1200). De to synes å være gjensidig utelukkende - er dette et limitiation av nVidia-brikkesett (680i etc..)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mutally eksklusive, bare dyrere. Asus Striker Extreme. Auto-leser 1066 ram, tror jeg det gjør med 1200 også, selv om jeg kunne ta feil.
|
| |||
| |||
| Men Striker Extreme leser till 800MHz ram! Det er det deres hjemmeside stater. Men Alex, hva mener du med "Auto-leser". Du mener at når du plasserer pinner på 1066 eller høyere, ville mobo automatisk justere hastigheten tilsvarende? |
|
| |||
| |||
| Jeg ringer min kamerat i morgen er den pc jeg bygde for ham i spissen, synes jeg å huske upp'ing den ram til 1066 i AI Suite, for å dobbeltsjekke. Beklager, var sikker. Nå er ikke jeg (takk for postering Thunderer-I'd hater å gi feil informasjon til noen).
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Hvor rask er RAID? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Trenger raskt svar, overoppheting! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| Rask oppstart | ferrari1 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 28 mai 2007 06:24 |
| Fast eller? | mcbee | Av Emne Diskusjon | 1 | 15 mai 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |