![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag försöker hitta en bra kvalitet 775 moderkort som stödjer SLI (lägg till en andra Nvidia-baserade grafikkort i ett senare skede) och kan även stödja hög DDR2-minnets hastighet (DDR2 -1.066 eller till och med 1200). De två verkar vara ömsesidigt uteslutande - är detta en limitiation av nVidia chipset (680i osv.)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte mutally exklusivt, bara dyrt. Asus Striker Extreme. Auto-läser 1066 bagge, tror jag det gör med 1200 också men jag kan ha fel.
|
| |||
| |||
| Men Striker Extreme läser till 800MHz RAM! Det är vad deras hemsida säger. Men Alex, vad menar du med "Auto-läser". Du menar att när du placerar käppar 1066 MHz eller mer, skulle mobo automatiskt justera hastigheten detta? |
|
| |||
| |||
| Jag ringer min kompis i morgon är den pc jag byggt åt honom med anfallaren, jag vill minnas upp'ing väduren till 1066MHz i AI Suite, för att dubbelkolla. Tyvärr, var säker. Nu är jag inte (tack för utstationering Thunderer-I'd hatar att ge felaktig information till någon).
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Redovisat Memory matchar inte Mängd Installed Memory | weedan_ash | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 13 januari 2009 17:18 |
| Hur snabb är RAID? | thingie2 | Drives & Removable Media | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Behöver mycket snabbt svar, överhettning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januari 2008 10:17 |
| Snabb start | ferrari1 | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 28 maj 2007 06:24 |
| Fast eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15 maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |