![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg er ny i fora. Jeg vil opgradere min nuværende CPU som er en IntelDual CPU E2160. Jeg vil gerne have noget lidt mere magtfulde ligesom Q9300 quad. Jeg tænkte, hvis mit bundkort ville håndtere det eller ej. Mit bundkort er et MCP73 jeg mener. nogen form for hjælp er meget appriciated. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej og velkommen Det er dit chipset du har opført Downloade CPU-Z Installere og klik på bundkortet fane, der vil fortælle dig, dit bundkort Mærke / model
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Ok den siger: Fremstillings: Acer Model: MCP73 NVIDIA MCP73 Chipset: GeForce 7050 Rev: A2 Southbridge: nForce620i LPCIO: ITE IT8718 Og det er temmelig meget det. Jeg googled dem alle, men ikke meget om bundkort kom op. |
|
| |||
| |||
| Det er problemet, når du køber fra Dell / Acer / XXX stedet bygge din egen, får du et bundkort med ingen support-websted for at besvare disse spørgsmål.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| OK, så jeg formoder, en bedre spørgsmål ville være, hvad der nøjagtig model af Acer er det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| det er en acer stræbe AM1640 - E1404B. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke finde ud af meget om det i virkeligheden, hvor meget RAM har det? Jeg tror at opgradere RAM ville være en god nok opgradere til en hurtigere dit system
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg Hae 2GB RAM. Jeg ønsker blot en ny processor til spil og sådan bare for de ekstra løft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Q9300 kræver en 1333mhz FSB, dit chipset normalt kun understøtter op til en 1066mhz FSB. Med bundkortet BIOS opdateringer er det muligt, men usandsynlig.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| okay tak et bundt. Jeg vil se, hvis der er en anden processor jeg muligvis kunne få. |