![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik ben nieuw in de forums. Ik wil mijn huidige cpu die een IntelDual CPU E2160. Ik wil iets meer vermogen als de Q9300 quad. Ik vroeg me af of mijn moederbord zou behandelen of niet. Mijn moederbord is een MCP73 i geloven. alle hulp is zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo en welkom Dat is uw chipset u hebt opgenomen Downloaden CPU-Z Installeren en klik op het tabblad moederbord, dat zal u vertellen uw moederbord merk / model
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ok hij zegt: Fabrikanten: Acer Model: MCP73 NVIDIA MCP73 Chipset: GeForce 7050 Rev: A2 Southbridge: nForce620i LPCIO: ITE IT8718 En dat is behoorlijk veel is. I googled ze allemaal, maar niet veel over moederborden kwam. |
|
| |||
| |||
| Dat is het probleem bij u kopen bij Dell / Acer / XXX dan uw eigen, krijg je een moederbord met geen support site om deze vragen te beantwoorden.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| OK dan ik veronderstel dat een betere vraag zou zijn wat exacte model van Acer is het?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| het is een Acer Aspire AM1640 - E1404B. |
|
| |||
| |||
| Ik kan me niet vinden veel over het echt, hoeveel RAM heeft zij? Ik denk dat de verbetering van het RAM-geheugen zou een goed genoeg upgrade voor de bespoediging van uw systeem
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik HAE 2GB ram. Ik wil gewoon een nieuwe processor voor gaming en deze alleen voor de extra impuls. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Q9300 is een 1333MHz FSB, uw chipset meestal alleen tot een 1066MHz FSB. Met moederbord BIOS-updates is het mogelijk, maar onwaarschijnlijk.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| alright thanks a bunch. Ik kom kijken of er een andere processor i kon krijgen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Assessing klein netwerk | atorres0506 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | De 6 augustus 2009 03:49 |
| Kleine standaard printer | pest79456 | Digital Imaging & Printers | 1 | 28 dec 2008 05:26 |
| Kleine overklokinstellingen probleem .... | Jimmy Hat | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | De 6 april 2008 17:05 |
| Kleine USB Drives | TAGGART | Drives & Removable Media | 2 | 30 jun 2007 12:20 |
| Eventuele eigenaren van kleine ondernemingen? | quinda | Off Topic Discussie | 2 | 17 nov 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |