![]() |
|
| |||
| |||
| I mit største "downstairs" pc, har jeg en Athlon 64 3400 + normeret til 2,4 GHz, der kører med 2,64. Processoren har en låst 12x multiplier på det, og trinvise FSB og spændingen stiger, så hvad kan være grunden til at jeg ikke kan gå op fra 2,64 til alle, måske til noget i retning af 2,8 og stadig have en brugelig til opstart system? Efter at have kørt CPUmark (og få en score på 5200, som jeg er tilfreds med) og spiller Sims 2 for en smule det slukket, så jeg tjekket temps i BIOS, og de var omkring 45 grader C, som jeg ved er en anstændig temperatur. Kort sagt, hvad stoppe mig fra overclocking systemet yderligere? Kan det være min RAM, bundkort (Asus K8v-X), eller spændinger? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som RAM.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm .... ville opgradere til nogle kvalitet stokke af pcc3200 overclocking ram hjælpe mig? (sorry, komplet noob til overclocking) |
|
| |||
| |||
| Hvad er det du kører nu?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad m / b du o / c på og kender du den model ikke af youe CPU? på et gæt id sige, at du prøvede på mo en 220fsb med et 12x mulpitleir din ram sat til 200MHz med en 5xhtt og gad vide hvorfor det plejer gå højere
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Kørsel 1 GB pc2500 værdi ram på mo, jeg ved det ikke ideelt, men du ved, godt ... anyway, det mobo er en Asus K8v-x, CPU'en er en Athlon 64 3400 +, og 220fsb med et 12x multiplier er helt rigtigt, jep. Er det slemt ...? |
|
| |||
| |||
| ked ikke hørt om pc2500 PC2100 eller 2700 ja
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ingen sit absolut 2500 ... ive googled pc2500, og det eksisterer, men det gør ikke synes udbredte ... |
|
| |||
| |||
| ok m8 du virkelig skal have nogle gode kvalitet PC3200 ram til overclock mere
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hummmm ok, jeg tror jeg kan antage, at mængden af RAM i dit system spec listen er 'god kvalitet'? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil dette skærmkort Fit i mit lille Pc? | farayman3 | Grafikkort & Monitors | 5 | 21 November 2009 10:12 |
| Lille, men meget irriterende e.mail problem | bizziowen | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 7 februar 2009 09:14 |
| Små delima | Fonderplague | CPU, bundkort og RAM | 9 | 5. jun 2008 07:16 |
| Små Wired Network Problem | loves2spooge | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 18th Dec 2007 10:55 |
| Små USB Drives | Taggart | Drives & flytbare medier | 2 | 30 juni 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |