![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun tärkein "alakerrassa" PC olen Athlon 64 3400 + on mitoitettu 2,4 GHz, juokseva klo 2.64. Prosessori on lukittu 12x kertoimen sitä, ja vähitellen FSB ja jännite kasvaa, joten mikä voisi olla syy En voi mennä ylös 2,64 lainkaan, ehkä jotain 2,8 ja vielä käynnistää järjestelmä? Suorittamisen jälkeen CPUmark (ja saada pisteitä 5200, jonka olen tyytyväinen) ja pelasin Sims 2 ja vähän sen pois päältä, joten tarkistin temps BIOS-, ja ne olivat noin 45 ° C, jonka tiedän ihmisarvoisen lämpötila. Lyhyesti sanottuna, mitä estää minua overclocking järjestelmää entisestään? Se voisi olla minun RAM, emolevyn (Asus K8V-X) ja jännitteet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa RAM.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm .... olisi parantamisen noin laadun sauvalla pcc3200 overclocking RAM auttaa minua ollenkaan? (sorry, täydellinen noob to overclocking) |
|
| |||
| |||
| Mitä teillä on käynnissä nyt?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä m / b olet O / C: ja tiedät mallia ei ole tehty youe CPU? klo arvata tunnus sanoa yritit on mo 220fsb jossa 12x mulpitleir sinun RAM asetettu 200MHz kanssa 5xhtt ja ihmettelevät, miksi se tapa mennä korkeampaa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Running 1GB pc2500 arvo juntta on mo, tiedän, se ei ole ihanteellinen, mutta tiedätte hyvin ... tapauksessa, MOBO on Asus K8V-X, suoritin on Athlon 64 3400 +, ja 220fsb on 12x kerroin on aivan oikeassa, Jep. Onko se huono ...? |
|
| |||
| |||
| Sorry ole kuullut pc2500 PC2100 tai 2700 kyllä
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| No se varmasti 2500 ... ive googled pc2500 ja se on olemassa, mutta se doesnt vaikuttaa laajalti ... |
|
| |||
| |||
| ok M8 todella pitäisi olla hyvää laatua PC3200 RAM overclock lisää
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hummmm ok, luulen voidaan olettaa, että RAM-muistin järjestelmä spec luettelo on "hyvä laatu"? |