mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Kleine overklokinstellingen probleem ....

Reply

Thread Tools
Old 5 april 2008, 18:37
Lid Fractie

Default Kleine overklokinstellingen probleem ....

In mijn belangrijkste 'beneden' PC, heb ik een Athlon 64 3400 + begroot op 2,4 GHz, draaiend op 2.64. De processor beschikt over een afsluitbare 12x multiplier op, en incrementele FSB en spanning toeneemt, dus wat zou de reden kan ik niet omhoog gaan van 2,64 helemaal niet, misschien om iets als 2.8 en nog steeds een bootable systeem zijn? Na het draaien CPUmark (en krijgen een score van 5200, waar ik ben tevreden over) en het spelen van Sims 2 voor een beetje is uitgeschakeld, dus ik controleerde de temps in de BIOS en ze waren ongeveer 45 graden C, waarvan ik weet is een fatsoenlijk temperatuur. Kortom, wat het stoppen van mij van het systeem verder te overklokken? Zou het kunnen mijn RAM-geheugen, moederbord (Asus K8V-X) of spanningen?
Old 6 april 2008, 02:59
Donor Groep

Klinkt als RAM.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 apr 2008, 04:55
Lid Fractie

Hmmm .... zou upgraden naar een kwaliteit stokken van pcc3200 overklokken ram help me helemaal? (sorry, complete noob te overklokken)
Old 6 apr 2008, 05:23
Donor Groep

Wat doe je draait nu?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 6 april 2008, 10:32
Donor Groep

Wat m / b je o / c op en weet je het model niet van youe cpu?
een raden id zeggen dat je probeert op een mo 220fsb met een 12x mulpitleir uw RAM-geheugen op 200MHz gezet met een 5xhtt
en vroeg zich af waarom het gewoon gaan een hogere

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 6 april 2008, 15:55
Lid Fractie

Running 1GB ram pc2500 waarde aan het ma, ik weet het niet ideaal, maar je weet, goed ... anyway, het moederbord is een Asus K8V-X, de cpu is een Athlon 64 3400 +, en 220fsb met een 12x multiplier is precies goed, yep. Is dat slecht ...?
Old 6 april 2008, 16:01
Donor Groep

sorry niet gehoord van pc2500
PC2100 of 2700 ja

Old 6 april 2008, 16:07
Lid Fractie

Geen haar zeker 2500 ... ive googled pc2500 en het bestaat, maar het doet lijken op grote schaal gebruikt ...
Old 6 apr 2008, 16:24
Donor Groep

ok m8 je echt moet hebben enkele goede kwaliteit PC3200 ram meer overklokken

Old 6 april 2008, 16:37
Lid Fractie

Hummmm ok, ik denk dat ik kan dat het RAM-geheugen op uw systeem spec lijst is 'goede kwaliteit' nemen?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zal deze videokaart Fit in mijn kleine pc? farayman3 Grafische Kaarten & Monitors 5 21 november 2009 10:12
Klein, maar zeer vervelend e.mail probleem bizziowen E-mail, VoIP & IM Overleg 6 De 7 februari 2009 09:14
Kleine delima Fonderplague CPUs, Moederborden & RAM 9 De 5 juni 2008 07:16
Kleine Wired Netwerk Probleem loves2spooge Netwerken, modems & VoIP 5 18 dec 2007 10:55
Kleine USB Drives TAGGART Drives & Removable Media 2 30 jun 2007 12:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.