![]() |
|
|
|||
|
|||
|
I mitt hovud »downstairs" PC, jeg har en Athlon 64 3400 + vurdert på 2,4 GHz, kjører på 2,64. Prosessoren har en låst 12x multiplikator på det, og inkrementell FSB og spenning øker, så hva kan være grunnen til at jeg ikke kan gå opp fra 2,64 i det hele tatt, kanskje til noe sånt som 2,8 og fremdeles ha en oppstartbar system? Etter å ha kjørt CPUmark (og får en score på 5200, som jeg er fornøyd med) og spille Sims 2 for litt den slås av, så jeg sjekket temps i BIOS og de var ca 45 grader C, som jeg vet er et anstendig temperatur. Kort sagt, hva stopper meg fra overklokking systemet ytterligere? Kan det være min RAM, hovedkort (Asus K8v-X) eller spenninger?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Høres ut som RAM.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Hmmm .... ønsker å oppgradere til en viss kvalitet stokker av pcc3200 overklokking ram hjelpe meg? (sorry, komplett noob til overklokking)
|
|
|
|||
|
|||
|
Hva kjører du nå?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva m / b du o / c på, og vet du modellen ingen av youe cpu?
på en formodning id si du prøvde på Mo en 220fsb med 12x mulpitleir din RAM satt til 200MHz med 5xhtt og lurer på hvorfor det wont gå noe høyere
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Running 1 GB ram pc2500 verdi på Mo, jeg vet det ikke ideelt, men vet du, vel ... likevel er mobo en Asus K8v-x er cpu en Athlon 64 3400 +, og 220fsb med 12x multiplikator er helt riktig, yep. Er det dårlig ...?
|
|
|
|||
|
|||
|
beklager ikke hørt om pc2500
PC2100 eller 2700 ja
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ingen dens absolutt 2500 ... ive googled pc2500 og den ikke eksisterer, men den ikke synes mye brukt ...
|
|
|
|||
|
|||
|
ok M8 du virkelig må ha en god kvalitet PC3200 ram til Overclock mer
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hummmm ok, jeg tror jeg kan anta at ram på system spec listen er "god kvalitet"?
|