mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Særlige Bundkort

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2008, 09:30
Ny Medlem Gruppen

Default Særlige Bundkort

Hi, aldrig haft til at kigge efter et nyt bundkort. Jeg har en gammel Dell dimension 4500 at crapped ud. Er jeg nødt til at købe bestemte bundkort, at der er plads til at tale, eller ville eventuelle bundkort gøre? Jeg vil gerne være i stand til at bruge den gamle Processor.
Old 26 april 2008, 09:51
Donor-Gruppen

Default Særlige Bundkort

Du har ret .... Dell gøre brug ikke standard-stik og undertiden deres sager ikke vil acceptere standard ATX eller Micro ATX mobos.

Den PSU oftere end ikke, vil have forskellige pinouts, så selvom du formår at passe en standard mobo, chancerne er du vil have en ny PSU også.

Du kan finde det lettere at få en ny sag og PSU og passer ind i et standard mobo i den, som anvender andre dele. En anden ting at huske på, er ..... hvis du ikke har en OS Disk, Dell forudinstalleret stuff mai vægre sig ved de nye mobo, hvis det ikke er en Dell udskiftning.

Jeg tror det hele afhænger af, hvor meget tid og indsats og kontanter du vil bruge på det

Du har formentlig allerede er indsamlet af nu .... Dell's er ikke det bedste af pc'er, til at arbejde med, når tingene har brug for fastsættelse eller opgradering.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Applikationsspecifikke Start Bar Gruppering i W7? 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 0 17th May 2009 14:14
Hvordan kan jeg blokere adgang til en bestemt hjemmeside? muzna Networking, Modemer & VoIP 3 28. maj 2009 00:50
Har brug for hjælp til at finde meget specifik type dvd / cd-drev cheesepuff Drives & flytbare medier 10 2 juli 2008 12:34
Særlige harddisk robina80 Drives & flytbare medier 1 29 januar 2008 10:44
Leder du efter et bestemt program electrik91 Multimedia & Codecs 3 29 november 2007 06:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.