mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Specifieke Motherboard

Reply

Thread Tools
Old 26 apr 2008, 09:30
Nieuw Lid Fractie

Default Specifieke Motherboard

Hoi, nooit om te kijken voor een nieuw moederbord. Ik heb een oude Dell Dimension 4500 dat crapped uit. Heb ik te kopen specifieke moederbord dat past dat geval, of zou een moederbord doen? Ik wil graag gebruik kunnen maken van de oude processor.
Old 26 apr 2008, 09:51
Donor Groep

Default Specifieke Motherboard

U heeft gelijk .... Dell gebruiken niet standaard connectoren en soms hun zaken niet zal aanvaarden standaard ATX of Micro ATX mobos.

De PSU vaker wel dan niet zal hebben verschillende pinouts, dus zelfs als je aan een standaard mobo, de kansen zijn moet je een nieuwe PSU ook.

U vindt het misschien makkelijker om een nieuwe zaak en PSU en past een standaard mobo erin, gebruik te maken van de andere delen. Een ander punt in gedachten te houden is ..... Als u echter niet over een OS schijf, de Dell geïnstalleerde spullen mei weigeren de nieuwe mobo, als het niet een Dell vervanging.

Ik denk dat dit alles hangt af van hoeveel tijd en inspanning en contant geld je wilt besteden aan het

Zoals u waarschijnlijk verzameld door nu .... Dell's zijn niet de beste van pc's, om mee te werken, als er dingen moeten vaststellen of herinrichting.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.