![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, nooit om te kijken voor een nieuw moederbord. Ik heb een oude Dell Dimension 4500 dat crapped uit. Heb ik te kopen specifieke moederbord dat past dat geval, of zou een moederbord doen? Ik wil graag gebruik kunnen maken van de oude processor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U heeft gelijk .... Dell gebruiken niet standaard connectoren en soms hun zaken niet zal aanvaarden standaard ATX of Micro ATX mobos.
De PSU vaker wel dan niet zal hebben verschillende pinouts, dus zelfs als je aan een standaard mobo, de kansen zijn moet je een nieuwe PSU ook. U vindt het misschien makkelijker om een nieuwe zaak en PSU en past een standaard mobo erin, gebruik te maken van de andere delen. Een ander punt in gedachten te houden is ..... Als u echter niet over een OS schijf, de Dell geïnstalleerde spullen mei weigeren de nieuwe mobo, als het niet een Dell vervanging. Ik denk dat dit alles hangt af van hoeveel tijd en inspanning en contant geld je wilt besteden aan het ![]() Zoals u waarschijnlijk verzameld door nu .... Dell's zijn niet de beste van pc's, om mee te werken, als er dingen moeten vaststellen of herinrichting. Mijn Systeem: Home Bouw
|