mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Spesifikke Hovedkort

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2008, 09:30
New Member Group

Default Spesifikke Hovedkort

Hei, aldri hatt behov for å lete etter et nytt hovedkort. Jeg har en gammel Dell dimension 4500 som crapped ut. Må jeg kjøpe spesifikke hovedkort som passer så fall, eller ville noen hovedkort gjøre? Jeg ønsker å kunne bruke den gamle prosessor.
Old 26 april 2008, 09:51
Donor Group

Default Spesifikke Hovedkort

Du har rett .... Dell bruker ikke standard kontakter og noen ganger deres tilfeller vil ikke godta standard ATX og Micro ATX mobos.

Den PSU oftere enn ikke vil ha ulike pinouts, så selv om du klarer å få plass en standard mobo, sjansene er vil du trenge en ny PSU også.

Det kan være enklere å få en ny Case og PSU og passer inn i et standard mobo i det å utnytte andre deler. Et annet punkt å huske på er ..... Hvis du ikke har en OS-disk, Dell forhåndsinstallert stuff mai baulk på nytt mobo, om det ikke er en Dell erstatning.

Jeg tror alt avhenger av hvor mye tid og krefter og penger du vil bruke på det

Du har sikkert samles nå .... Dell er ikke det beste av PCer, å jobbe med, når ting må fikse eller oppgradering.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Application Specific Start Bar Gruppering i W7? 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 0 17 juni 2009 14:14
Hvordan kan jeg blokkere tilgang til en bestemt nettside? muzna Nettverk, modem og VoIP 3 28 mai 2009 00:50
Trenger du hjelp til å finne svært spesielle typen DVD / CD-stasjoner cheesepuff Drivere og flyttbare medier 10 2 juli 2008 12:34
Spesifikke harddisk robina80 Drivere og flyttbare medier 1 29 januar 2008 10:44
Leter du etter et bestemt program electrik91 Multimedia & Kodeker 3 29 nov 2007 06:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.