![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har AC5 anvendes til min Arctic Cooler 7 Pro, og jeg brugt til at tomgang på 31c, men nu, hvor jeg henvende mig til min pc om, det kører på 37c, og det lader ikke til at gå lavere, min blinds er blevet lukket alle nat så jeg kan ikke se, hvor solen kan varme det op, Hvad vil du gøre med dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dine omgivende temps? det rum, du har comp i muligvis kun varmere i disse dage Eller du kan forsøge reapplying de AS5 eller måske du HSF har fået fyldt op med støv
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Husk også at bruge AS5 (Jeg går ud fra Thats hvad du mener) sparingly.See her for instruktioner.
| |||
| |||
| Den eneste grund, jeg kan se er, at dine fans er fyldt op med støv. Både din køligere fans og CPU fan. Prøv at gnide dem ud og derefter observere temperatur, den er gonna komme ned. |
|
| |||
| |||
| Sørg for, at din CPU fan er ikke røre metalforkromning. Jeg havde et lignende problem, hvor en computer jeg arbejdede på var at blive for varme og derefter lukke ned. Jeg spores tilbage til CPU fan røre metal kontakt plade. Så jeg fjernede ventilator og sætte nogle flere Silicon på det. Nu fungerer det fint. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Temp Spørgsmål??? | NCC Speed | CPU, bundkort og RAM | 9 | 16 december 2008 09:16 |
| CPU temp overvåge | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 9 marts 2008 11:34 |
| Temp overvåge | Spencer2004 | General Hardware Chat | 2 | 15 november 2007 01:00 |
| High CPU Temp! | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 3 november 2007 17:12 |
| E6750 temp | necromancier | CPU, bundkort og RAM | 14 | 28 august 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |