![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb AC5 toegepast op mijn Arctic Cooler 7 Pro en ik gebruikt om te idle op 31c, maar nu, als ik weer op mijn pc, het draait op 37c, en lijkt het niet te gaan lager, mijn rolluiken zijn gesloten alle nacht dus ik kan niet zien hoe de zon kan worden verwarming it up, Wat maak je van deze?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat zijn uw ambient temps? de kamer heeft u de comp mogen alleen worden heter deze dagen
Of je kan proberen opnieuw de AS5 of misschien je HSF heeft gekregen verstopt met stof
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vergeet niet ook te gebruiken AS5 (Ik neem aan dat dat is wat je bedoelt) sparingly.See hier voor instructies.
|
|||
|
|||
|
De enige reden, ik kan zien is, dat je je fans zijn verstopt met stof. Zowel uw fans koeler en CPU fan. Probeer ze af te wrijven en daarna aan de temperatuur, maar zeker gaat komen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Zorg ervoor dat uw CPU-fan is niet tippen galvanisering.
Ik had een soortgelijk probleem waar een computer was ik bezig was om te warm en vervolgens afgesloten. Ik getraceerd hij terug naar de cpu fan ontroerend contact met de metalen plaat. Dus ik verwijderd van de ventilator en doe wat meer Silicon op. Nu werkt het prima. |