vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Strange ongelman todella tarvitsevat apua!

Reply

Thread Tools
Old 27 syyskuu 2007, 06:42
Jäsen

Default Strange ongelman todella tarvitsevat apua!

Hi All,
Olen uusi tällä foorumilla niin mene helppoa minulle! Haluaisin keskustella ongelmasta Minulla on tietokoneellani. Yritän olla mahdollisimman kuvaava ja tarkasti minun tietokone laitteistoa.

Laitteisto:

A8N-SLI Deluxe-emolevy Bios Revision 1011
AMD Athlon64 Dual Core x2 4200 +
2GB muisti PC300 DDR 400MHz (2x1GB Sticks)
X1900XT 512MB Shader M 3.0-näytönohjain.
300GB Maxtor Sisäinen kiintolevy 7200RPM
Windows XP Service Pack 2
Chieftec 550W Power Supply

Ole hyvä mainita, jos en tarvitse enää tietoa ..

Olen alun perin ostanut tämän koneen kanssa X800XL 256MB Shader M2.0, mutta ovat sittemmin päivittänyt näytönohjaimen yllä Shader M3.0 Tämä johtui pääasiassa niin voisin pelata joitakin uusimmat pelit käytettävissä. Tein kaiken oikein, poistanut vanhat ajurit, poistanut x800xl ja lisätään uusi näytönohjain. Olen jopa uudelleen alustettu kiintolevyn uudelleen ja asentaa Windows XP uudelleen useimmissa päivitykset. Ongelmana on, Everytime I ensimmäinen kytkin minun tietokone kone tekee yhden pitkän äänimerkin ja ehkä (epävarma bit) 1 lyhyt äänimerkki. sitten saappaat ilman näyttölaite (monitori on musta ruutu vain) uskon seurata sammuu ja oranssi valo. En yleensä katkaise tietokoneeseen ja sitten uudelleen käynnistyksen. Uudelleen, Oma tietokone lataa normaalisti ja kaikki toimii hienosti oikean 1 lyhyt piippaus - normaalisti. Kummallista on, se tapahtuu vain, kun ensimmäinen kytkeä tietokoneeseen, eikä aina kun käynnistää oma PC jälkeen. Olen kokeillut muuttaa muistimoduulit, ja ottaa ne pois niin minulla on vain 1 Gt muistia, mutta kone on kunnossa. Pelit toimivat moitteettomasti, hyvin, ellei se tarvitsee paikata, että päättäjät, joka on .. Voisiko se olla emolevy akku? Olen ollut tämän koneen kahden vuoden ajan. Kone on suurimman osan päivästä Ensin sain 3 lyhyttä piippausta, mutta ymmärtää, en ole laskenut 6-pin-liittimeen näytönohjain, joten näytönohjain ei saa tarpeeksi virtaa. X800XL ei tarvitse 6-pin liitin, vain tämä uusi kortti. Oma virtalähde on Chieftec 550W .. Joten en usko, että valta on ongelma ...

Apua olisi arvostettu. Kiitos,
Steve.

PS: Minä lisätä enää tietoja, jos ongelma jatkuu. Olen todellakin sitä mieltä, että on emolevyn akku ...

Mitään ehdotuksia?
Old 27 syyskuu 2007, 06:52
Rahoittajien ryhmän

En usko, että sen akku, uskon sen teidän ram.

Se on ehdottomasti laitteiston liittyvät riippumatta.

Palkinto BIOS tällä alueella ei pre-post tarkista ram. That's What's aiheuttaa tämän "piip".

Kokeile kaikkia DIMM erikseen.

Nice rakennan tavalla.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 27. Sep 2007, 07:07
Jäsen

Kiitos vastauksesta. Olen kokeillut kutakin muistimoduuli erikseen .. mutta järjestelmä käynnistynyt hyvin. Mitä ohjelmaa suosittelette testata muistia? Memtest? tai jotain muuta?

Yritän memtest nyt ja lähettää palautetta.

Kiitos vielä kerran,
Steve.
Old 27 syyskuu 2007, 07:57
Jäsen

Just päivittää tilannetta. Minä juoksin memtest ohjelman kaksi kertaa niin memtest ei tarkistaa kaikki käyttämättömät muistin singlarly. Joten olen avannut hakemuksen kaksi kertaa ja juoksi 814mb molempiin sovelluksiin. Odotin, kunnes se kattaa 100% muisti - noin 30-45mins. Se ei löytänyt mitään virheitä.

Lisäisin lisää tietoa ...
Old 27 syyskuu 2007, 10:45
Moderator Group

Mielestäni se voi olla virtalähde ongelma, kun otetaan huomioon, että virtalähteestä on vain 18 on 12V kiskoilla, mielestäni X1900XT ehkä enemmän, kuin noin 20

Edit: Onko Phoenix BIOS on tähän emolevy?

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 27 syyskuu 2007, 12:05
Jäsen

Hei,
Kyllä, olen tarkistanut. Se on Asus A8N-SLI ACPI BIOS Revision 1011 Valmistaja Phoenix Technologies Ltd ..

Onko se ongelma? Virtalähde kysymys? Olen yllättynyt ... mutta mitä virtalähdettä suosittelette, jos minun täytyy korvata sen? Se vaikuttaa hyvin oudolta ... En voi jättää koneen, selata Internetiä, tai pelata pelejä kuten, vaativa mekanismeja, kuten Bioshock, Medal of Honor, Lost Planet jne., joilla ei ole ongelmia lainkaan ... Jos kone ei saa tarpeeksi mehua, eikö jäädyttäminen, pysäkki tai vain shutdown jatkuvasti?

Kiitos vastauksesta, ja everyones auttaa tässä,
Old 27 syyskuu 2007, 13:47
Moderator Group

Älä ajattele ostaa uuden, mutta se on vain mahdollista

Jos voisit varmista, mitä piippaa koodi on minun täytyy katsoa ympärilleen, niin että voimme diagnosoida, mitä piippaa koodi tarkoittaa

Old 27 syyskuu 2007, 14:25
Jäsen

Kiitos ajastasi ja vastata. Tiedän, että on pitkä piippaus alussa, niin mielestäni se on lyhyt äänimerkki. Katson, mitä tapahtuu huomenna ja raportoimaan. Voinko tarkistaa, missä on vika? Onko BIOS kertoa teille, tai antaa sinulle numeroitu koodi esimerkiksi? Lisäksi se näkyy käynnistettäessä?

Kiitos vielä kerran,
Steve.
Old 27 syyskuu 2007, 14:38
Moderator Group

Alkaen äänimerkin, jos Google Phoenix piippaus koodit ", se auttaa sinua ymmärtämään, mitä piippaa seistä
Jokainen erityyppinen piippaus tarkoittaa jotain muuta

Voi ja mukava rakentaa muuten
Lähes sama kuin omani (tarkista profiili)

Old 28 syyskuu 2007, 04:44
Jäsen

Ok sain kuunnella sitä tänään. Se teki sen kahdesti, ennen kuin järjestelmä käynnistynyt hyvin. Se näyttää olevan pitkä piippaus sitten kaksi lyhyttä. On vaikea tunnistaa. Olen näytti Phoenix piippaa koodeja, mutta en tiedä kumpi se on.

Tiedän, video ei näy monitorilla ja kiintolevyn näyttää käynnisty lastaus Windows.

Toinen ajatus on, minulla on vanha X800XL-näytönohjain, jotta voisin vaihtaa sen takaisin, ja katso, jos ongelmia tapahtuu, jos käytän vähemmän wattimäärän näytönohjain. Onko kellään mitään ehdotuksia?

Kiitos,
Steve.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Strange Problem with Memory Stick Jimmy Hat Drives & Removable Media 1 25 elokuu 2009 07:32
Strange Problem samey44 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 7 6. Sep 2008 04:30
Strange CPU / GPU ongelma MiaZmA Rautatavaran Chat 1 1. Jan 2008 16:34
Strange Boot Problem TequilaYuen Drives & Removable Media 4 15. lokakuu 2007 21:09
Tarvitsetko apua outoa käynnistys ongelma rizse Rautatavaran Chat 3 29th Aug 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.