менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Процесори, материнські плати RAM &

Register

Дивною проблеми, дійсно потрібна допомога!

Reply

Різьба Інструменти
Old 27 вересня 2007, 06:42
Член групи

Default Дивною проблеми, дійсно потрібна допомога!

Привет All,
Я новачок у цьому форумі тому, будь ласка, трохи легше на мене! Я хотів би, щоб обговорити проблеми У мене з мого комп'ютера. Я постараюся бути максимально інформативним і точно описати свої комп'ютери апаратним забезпеченням.

Обладнання:

A8N-SLI-Deluxe Материнські плати з BIOS Revision 1011
AMD Athlon64 Dual Core X2 4200 +
2GB пам'яті PC300 DDR 400MHz (2x1GB Sticks)
X1900XT 512MB Shader М 3,0 Graphics Card.
Maxtor 300GB Внутрішній жорсткий диск 7200RPM
Windows XP Service Pack 2
Chieftec 550W Power Supply

Прохання зазначити, якщо мені потрібно більше інформації ..