mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Striker II Extreme Overvolt Issue

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 22:02
Nieuw Lid Fractie

Default Striker II Extreme Overvolt Issue

* Ik heb al met enkele problemen bij het vaststellen van een spanning met BIOS versie 1104. Zeg ik de spanning op 1.35v voor mijn vCore spanning in de Overvolt deel van de bios. Na het opnieuw opstarten en gaan terug in de Bios volt monitor toont de spanning rond 1.4v + / - ,02 v. Deze lezing is ook wordt bevestigd door Everest, SpeedFan en CPU-ID. Dit lijkt niet te worden geïsoleerd vCore alleen maar invloed op alle spanningen. Is de natuurlijke of is het een bios probleem voor dit board?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Asus Striker II Extreme Ram Probleem Vanquish39 CPUs, Moederborden & RAM 2 3rd Dec 2008 21:38
Asus Striker II Formula bios - 2 vragen + 1 meer craiig CPUs, Moederborden & RAM 3 2nd Dec 2008 16:22
PSU,,, nog steeds een probleem voor mij dsaliba Cases & Power Supplies 7 10e sep 2008 13:10
Asus Striker 2 Formula, een aantal vragen codymackay CPUs, Moederborden & RAM 5 10 feb 2008 17:24
X-fi extreme gamer ironsferret Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 De 1 februari 2008 13:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.