![]() |
|
| |||
| |||
| * Ik heb al met enkele problemen bij het vaststellen van een spanning met BIOS versie 1104. Zeg ik de spanning op 1.35v voor mijn vCore spanning in de Overvolt deel van de bios. Na het opnieuw opstarten en gaan terug in de Bios volt monitor toont de spanning rond 1.4v + / - ,02 v. Deze lezing is ook wordt bevestigd door Everest, SpeedFan en CPU-ID. Dit lijkt niet te worden geïsoleerd vCore alleen maar invloed op alle spanningen. Is de natuurlijke of is het een bios probleem voor dit board? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus Striker II Extreme Ram Probleem | Vanquish39 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 3rd Dec 2008 21:38 |
| Asus Striker II Formula bios - 2 vragen + 1 meer | craiig | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 2nd Dec 2008 16:22 |
| PSU,,, nog steeds een probleem voor mij | dsaliba | Cases & Power Supplies | 7 | 10e sep 2008 13:10 |
| Asus Striker 2 Formula, een aantal vragen | codymackay | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 10 feb 2008 17:24 |
| X-fi extreme gamer | ironsferret | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 1 februari 2008 13:23 |
| Thread Tools | |
| |