mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Striker II Extreme Overvolt Issue

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 22:02
New Member Group

Default Striker II Extreme Overvolt Issue

* Jeg har hatt noen problemer når innstillingen noen spenning med BIOS ver 1104. Sier jeg stille volt til 1.35v for min Vcore spenningen i Overvolt delen av BIOS. Når du har startet og gå tilbake til Biografier volts skjerm viser spenningen rundt 1.4v + / - ,02 v. Denne leser er også bekreftes av Everest, SpeedFan og CPU-ID. Dette ser ikke ut til å bli isolert nettopp Vcore men påvirker alle spenninger. Er det naturlig eller er det et BIOS-problem på dette forumet?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Asus Striker II Extreme Ram Problem Vanquish39 CPUer, Hovedkort & RAM 2 3 desember 2008 21:38
Asus Striker II Formula bios - 2 spørsmål + 1 mer craiig CPUer, Hovedkort & RAM 3 2 desember 2008 16:22
PSU,, fortsatt i en sak for meg dsaliba Bærevesker & Strømforsyning 7 10nde sep 2008 13:10
Asus Striker 2 Formula, noen spørsmål codymackay CPUer, Hovedkort & RAM 5 10 februar 2008 17:24
X-Fi Gamer ekstreme ironsferret Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 1 februar 2008 13:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.