![]() |
|
| |||
| |||
| * Jag har haft några problem när den avgör vilka spänning med Bios ver 1104. Säg jag spänningen till 1.35v för min vCore spänning i Overvolt avsnitt i bios. Efter omstart och går tillbaka in i Bios volt övervaka visar spänningen runt 1.4v + / - ,02 v. Denna behandling är också bekräftas av Everest, SpeedFan och CPU-ID. Detta verkar inte vara isolerat bara vCore men påverkar alla spänningar. Är det naturliga eller är det ett BIOS problem för den här linjen? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Asus strejkande II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 3 december 2008 21:38 |
| Asus strejkande II Formula bios - 2 frågor + 1 mer | craiig | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 2 december 2008 16:22 |
| PSU,, fortfarande ett problem för mig | dsaliba | Cases & Power Supplies | 7 | 10:e sep 2008 13:10 |
| Asus strejkande 2 Formel vissa frågor | codymackay | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 10 februari 2008 17:24 |
| X-fi spelare extrema | ironsferret | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 1 februari 2008 13:23 |
| Thread Tools | |
| |